3 kan dra åt helvetet!!!!!!!!!!!!!!!!!

min mobil har typ gått sönder av nån anledning ..
jag lyssnade på rixfm innan jag somnade i typ förrgår och då bara dog mobilen efter 30 minuter och jag hade laddaren i MEN den ddog ändå :s sen vaknade den efter typ 5 minuter men batteriet var tomt :s helt cp
och sen inatt så va det typ 20% kvar i gårkväll och så satte jag i laddaren och ställde alarm sen gjorde jag inget mer och så när jag vaknade var mobilen avstängd men den laddare, så satte jag på den så var det 12 % batteri kvar.. så skulle jag hämta den nyss och då har den luggit nere i mitt rum och laddat i typ 5-6 timmar utan att nån änns har rört den då är det 1 fucking % kvar -.- och när jag går in till tre säger dom bara att jag ska uppdatera den, men jag kan inte ! den måste ha 50% batteri om jag ska kunna uppdatera den och den har ju inte det.. det går ju inte ladda den ..
åhhhhh cp blir jag :(
så hejdå! hhaa

DRA ÅT HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

denna mobilen har jag och jag köpte den för 5000-6000 för typ 6 månader sen, cp röv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0