nattiiiiii♥

ska stänga av datan nu och sova hade jag tänkt mig.. har 4 lektioner imon :)
musik,no,matte och svenska :D dock börjar jag 08.20 och slutar 15.20... 8 timmar i skolan ?!?! dödd...
ska nog va med amanda imon och åka till stallet, kameran hänger med, fast inte det bra objektivet :/ 
menmen, bilder blir det ialflall ;)
juste.. innan provade jag mina black berry spa kuddar, hihi
man tvättar ansiktet, sedan lägger på några stycken i ansiktet jag hade 4 st, en i pannan, en på näsan och två på kinderna i ca 10 minuter ;)
jag tycker faktiskt det blve lite resultat, inget man ser kanske men känner ! :)
så jag rekomenderar dom;) perfekt att använda när man tex ligger i badet ! :)
desutom luktar dom fräsh apelsin! hihi
men ska sova..
natti ♥

jag köpte detta på ullared för 30 :-
vet inte vart det finns att köpa, är en burk med 24 spakuddar i ;)


det ser nästan ut som riktig apelsin.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0