klaar

har äntligen lärt mig alla spanska glosor :D haha och duschat ! :)
och nu har jag krupit in i mitt täcka och vetekudden på magen, för jag har extrem mensverk :(
imon är det fredag älskarT! 
då blir det att va med amanda hela dagen och kvällen, rediigt nice :D
vet inte riktigt vad vi ska göra än.. men nått hittar vi alltid på .. hah
sen på lördag blir det folk o röka vattenpipa i think :D greeaaat!
men puss!

yeey, haha glosboken.. (y

juste påtal om att jag skrev "krupit i mitt täcke" :) hah
jag sover inte med täcket över mig utan i det, jag lixom kryper i täcket som en sovsäck :D
skit mysigt :D + att det inte finns nån risk att vakna frysandes utan täcke på natten :D hihi
kanske finns fler som sover så? inte vet jag ;)
blir nog ingen mer uppdateringen idag ;)
så godnatt!

kändes onödigt att lägga upp en bild på mig när det fanns en på google som var exrem lik just nu ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0