inte min daaag......

faan va ja hatar skolan !
har haft vikarie hela dagen utan spanskan, cepee
först hade vi spanska som gick bra, sen idrott och hade vikarie :)
våran vanliga idrottslärare hade lovat oss att spela pingis eller nått annat, så sa jag det till vikarien då ignorerades hon. sen satte ja o issa oss på en bänk då skrek hon typ " ni går ut här ifrån jag vill inte se er här inne förens om 30 minuuter då vi slutar" sen när vi kom tillbaka så ignorerade hon oss igen.. åh cepe..
och så hade vi svenska/so och vikarie, ingen hade nått att göra inom svenskan så då sa hon att vi skulle skriva en dikt -.- sen när vi hade so så var jag helt klar och hade ingenting att göra så frågade ja om ja fick sluta vid halv två, ( lektionen slutade två ) så sa hon att jag skulle sitta ner och göra inget och att jag fick gå vid två, och sen när en annan i min klass frågade om hon fick gå fick hon självklart det !
åh vad mitt humör är great !! cepe -.-
men nu ska ja åka och handla med agnetha sen till amanda :))
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0