hiss & diss



Hiss:

Musik serriöst.. musik är så sjukt underbart :o går att fixa till världens sämst humör till världens bästa med en liten låt :) och känslan när basen är igång och volymen maxad och man känner bröstkorgen lixom hänger med.. sån känsla :D så en stor tumme upp för musik ! :D

Kameran min kamera är verkligen hissen i vardagen, haha. jag älskar verkligen min kamera, speciellt med det nya objektivet så bra bilder blir det. Kameran finns alltid tid till i alla lägen, vill hitta en fotoskola att gå på, på fritiden, vill verkligen bli bättre på att fota. Hiss till min lilla vän (;

Familjen vad skulle man vara utan sin familj lixom? :o ingenting, imed att man inte hade föds iofrs..
min familj betyder verkligen ngt grymt mycket för mig och jag älskar den verkligen. jag önskar såklart att det kunde bli som förut, men det är smällar man får ta här i livet, jag älskar fortfarande min familj lika mycket iallfall.
Man bråkar,tjaffsar och skriker åt varran, men det är väl så familjekärlek är ? :)

Diss:

Väckar klockan ååååhh vad jag hatar min mobil när den är min väcka klocka.. den förstår min morgon :( haha 
jag snoozar alltid 45 minuter typ, inte bra :( jag hatar skolmorgnar då man måste upp :/
men man får hålla i och längta tills nästa sommarlov.. haha
men en stor diss till väcka klockan som förstör morgonen.

Regn vid fel tillfälle eller hur är det riktigt tråkigt att det alltid ska börja regna när man fixat sig som mest och fått håret sådär perfekt och man inte har nått paraply eller tak i närheten.. eller om man precis satt på sig sina nya dyra kläder och regnet kommer om man är ute långt ifrån hemma.. eller hur är det tråkigt ?
ni killar ( om det är nån kille som läser detta ) tänker säkert "ohnej va töntigt", men shiet the saaameee!

Skolmaten urrkk..
okej ibland (sällan) är det god om mat i skolan, ofta okej men ändå inte att man blir uppmuntrad över att se vad det är.. t.e.x nån gång var det blodpudding och kroppskakor, och hur många ungdomar är det som äter det egentligen ? kanske är några men inte många iallfall..
våran skola la ner över en halv miljon kronor på matsalen! okej den blev finare men inte chokkande.. så varför lägga ner så mycket på möbler och inredning och inte lägga det på skolmat istället?
det är väl viktigare att maten är bra än möblerna man sitter på...?

har aldrig haft hiss/diss innan, får se om jag har det nån mer gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0