god kväll :D haha

idag har jag varit med min älskling hela dagen (L)
skolan gick snabbt, hade so media som profil nu imed att lärarna är cpiga.. åh
menmen, vi gick först hem till viktor och åt, sen åkte vi till a6 för att lämna in mitt objektiv.. haha
så när jag förklarar vad som hänt så ändrar han bara på auto foto och manuel knappen så funkar det igen.. haha fail skit pinsamt.. haha men senn är jag kom hem innan ikväll funkade det inte igen :< åh..
så ska väl upp dit imon eller nått igen :(
iallfall, sen gick vi till h&m och jag köpta en mascara och ett läppbalsam ;) hihi
sen fikade vi och åkte hem hit ! :D
och nu åkte viktor nyss hem, och innan han åkte hem åt vi varma mackor och oboy ute på altanen sjukt gott ! :D
älska när det börjar bli lite kallt ute nu på kvällarna :D hihi
pusss!

volume million lashes mascara, finns hos h&m för 119;-
lipbalm lemonade, finns hos h&m för 20:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0