vilka bloggar jag läser!



Jag tänkte skriva ner vilka bloggar jag läser :)
Tryck på namnet så kommer du till bloggen :)

Micahs, hon fick barn för 1 vecka sedan och är 15 år, sjukt coolt! Åh verkligen stark tjej, vill också ha en bebis! hihi ne men det får vänta :D Läser bloggen varje dag!
Kissies, läser den lite då och då, har tröttnat på den ganska rejält.. 
Fokis, läser den nästan varje dag, men har tröttnat på den också :) haha
Ebbas, läser den när ebba uppdaterar :) haha
Denise, samma sak här :)
Amandas, läser jag varje dag :)
Emilias, läser den varje dag :)
Jonnas, läser den lite då och då :)
Daniellas, läser den lite då och då :)
Alice, läser den varje dag :)
Sannas läser då och då :)

Bloggar jag läser typ varje dag fast inte så "inne" i dom eller såå är väll:
hanna,emma,elin,hanna,fattyboom(läste den innan varje dag),milles,alicias,sannas. typ det... haha

läser du min blogg, och du inte står med kommentera så kanske jag börjar följa din?

venne om jag glömt nån, haha
men läser nog ganska många fler än domhär,
men domma är dom jag oftast läser, tror jag.. höhö

Kommentarer
Postat av: ebba

hahahaa naaw emmelie xD ja e skit seg på att uppdatera haha ,

2010-11-30 @ 23:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0