viktor ♥

låt mig berätta om en kille som förändrade hela mitt liv.
viktor johansson, en dag i slutet av september 2009 fick jag ögonkontakt med viktor på ett alldelles speciellt sätt,
jag tänkte inte mer på det samma dag, men kanske andra, tredje dagen. hela magen pirrade jag när såg honom i skolan.
jag var rädd för att vara kör för det hade varit ett helvete innan. Men skulle jag låta rädslan förstöra min kärlek jag kände till honom.
jag började säga till båda hans och min närmaste killkompis hur söt han var osv. en kväll tänkte jag "äsh jag orkar inte bli sårad igen jag orkar inte ta smällen att få dissen igen".
jag höll på att skita i allt, för jag hade inställningen om att alla killar vara skit.
sedan när jag snackade med johan i telefon fick jag verkligen mod till att försöka, försöka visa min kärlek för viktor.
vi träffades en stund hos olof men ingen vågade prata, fast då visste han inget, utan jag höll på att explodera av kärlek.
vi började smsa och sen träffades vi, och herregud vad kär jag blev!
aldrig hade jag träffat en sån underbar kille som han. Han hade allt, du vet sånna killar man alltid drömmer om. allt och det lilla extra.
redan från första dagen vi pratade kunde jag verkligen öppna mig för dig, som jag aldrig har öppnat mig för någon förut.
första gången vi var satte vi oss i hans källare satt och mätte våra händer, satt o kollade i skolkatalogen och båda var vrålhungriga.. haha
dagarna gick och vi var väl tre gånger innan vi blev tillsammans .
sjuttonde oktober tvåtusentio, världens bästa datum, världens bästa dag.
våra dagar gick, dag efter dag, vi hade alltid lika roligt och mysigt varje dag.
vi gjorde väl inget speciellt på dagarna vi var, mest myste och hade kul.
höstlovet 2009 var vi hos mattis på hans lan, vi låg i soffan och pussades och hade jätte mysigt, dagen efter fick jag reda på att jag hade körtelfeber.
det innbär att man inte får pussas eller något på kanske 1 månad, men det struntade vi i, för hur skulle jag klara av en pussfri månad?
I början av januari 2010 och slutet av vinterlovet åkte vi till göteborg, vi fick ett eget hotellrum och pappa och min lillebror ett.
vi hade det så otroligt mysigt och rolig tillsammans, vi somnade klockan sex och vaknade tio i tolv när vi skulle chekka ut tolv.
vi gick och shoppade i femman huset och hade ingen mobil med batteri och pappa var borta..
det var första gången vi sov över, och så otroligt pirrigt var det, ingen kunde sova, eller jo viktor kunde sova vid två.. så söt!
jag kommer ihåg att som igår, det bara kittlas i magen när jag tänker på honom, min viktor.
när vi kom hem åkte han och tränade sedan kom tillbaka till mig igen, jag kommer ihåg allt i detalj så väl, det var så mysigt.
första feburari fyllde han femton, men vi bestämmde oss för att inte köpa något till varrandra för det var pinsamt och vi visste inte vad vi skulle köpa isåfall. haha
sedan åkte han iväg en hel vecka över sportlovet på min födelsedag och allt, det var den värsta veckan i mitt liv.
jag kommer ihåg nätterna när jag somnade i tårar för jag saknade honom, mitt hjärta gjorde så ont, det krampade och klumpen va i halsen.
veckan gick så sjukt sakta och jag visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till.. men han var så underbar och så gullig att han ringde mig varje kväll.
att jag fick höra hans röst bara trettio minuter per dag gjorde allt, utan samtalen hade jag nog brytit ihop.
den tjugoförsta feburari kom han hem, sista dagen på sportlovet på kvällen, jag kommer ihåg hur gott han luktade och hur mjuka läpparna var och hur mycket jag hade längtat efter honom.
att bara få stå där med honom i snön var så underbart, bara få känns hans värme igen, ååh.
han var på så många läger över helgerna på vintern att jag tappade räkningarna, jag kommer ihåg när jag alltid hjälpte honom att packa sedan sa hejdå, nu syns vi inte på tre dagar.
det var så hemskt men ändå så underbart att träffas sen efteråt.
i slutet av maj åkte jag till tunisien i en vecka vilken innebar att vi inte kunde snacka på en hel vecka, det var hemskt! såklart smsade vi ändå, men det var hemskt.
jag har nog aldrig saknar honom så mycket som jag gjorde när jag var i tunisien, jag skulle aldrig klara mig utan min lille viktor johansson.
dagarna gick och dagar blev till månader. sommarlovet var här.
vi sov över varje dag nästan på hela sommarlovet tror vi missade kanske tio dagar, sommaren var så underbar.
bara några dagar efter att sommarlovet hade börjat gick vi på mopedkursen, jag,johan,erik och viktor. det var en stor sak, att få moppe. vi pluggade tillsamans och peppade varrandra,
och såklart så klarade båda kortet på första försöket. Vi åkte moped runt runt i jönköping, haha så överlyckliga var vi.
vi åkte till varberg tillsammans över sommaren, vi tog ett nattdopp och hade det så underbart tillsammans. vi låg på klippor och solade och skvätte vatten på varrandra.
åt potatis och sill på midsommaraftonen, gick kvällspromenad längs havetsvågor. jag har nog aldrig älskar något så mycket som då.
Vi åkte till ullared och shoppade loss innan vi åkte hem, det var så sjukt kul, vi rejsade runt med kundvagnen. vi har det alltid så mysigt.
veckan efter att vi hade kommit hem ställde pappa upp husvagnen i tranås så att vi skulle bo i den ensamma i tre dagar innan min lillebror kom, vi hade så otroligt roligt!
vi badade varje dag, vi lagade mat tillsammans tittade på film och bara hade det allmänt mysigt varje kväll!
när pappa och alla kom senare i veckan på fredagen så fick vi sova i tält, haha gud var kallt det var men tillsammans sov vi i samma sovsäck så det blev ju varm tillslut.
vi åkte ring, fiskade och badade så otroligt mysigt ! Han fick migrän och höll på att kräkas innuti tältet men istället tog vi en nattpromenad.
På lördagen började regnet och hela campingen blev översvämmad. min lillebror och hans kompis badade i vattenpölarna som gick upp till knäna.
en av sommarlovets sista dagar åkte vi till skarasommarland med min kusin och hennes barn, vi åkte karuseller, matade fiskar och badade i vattenlandet. det var som att va barn igen.
vi sprang som barn upp och ner i rutshekanorna med flytmadrasser.
Sommarlovet gick snabbt och vi hade så otroligt roligt hela lovet igenom.
När skolan började kom jag på att jag inte längre skulle få sova brevid honom mer, kanske en eller två nätter på helgen, men annars helt själv hela veckan.
jag är en person som hatar att sova själv, men älskar att sova brevid viktor. gillar häller inte att sova brevid kompisar, bara med viktor.
vi sov över på helgerna skoldagarna gick fort och vi hjälps åt att plugga. allting är så underbart med honom.
idag har vi varit tillsammans i ett år och nio dagar. det har varit dom bästa dagarna i mitt liv.
jag vill bara tacka min världens finaste viktor och hoppas att våran kärlek kommer hålla föralltid för den är så otroligt fin, jag älskar den.
det finns så många som säger att dom är avunsjuka på vårat förhållande och ibland blir jag avundsjuk på det själv faktiskt, haha låter sjukt.
men tänk hur bra vi har det egentligen. det är för han finns med i förhållandet, utan viktor hade det aldrig varit så bra.
jag vill aldrig lämna honom, jag skulle vägra. utan viktor skulle jag aldrig orkat leva.
viktor johansson min bästavän och pojkvän !
låt mig berätta om en kille som förändrade hela mitt liv.
viktor johansson, en dag i slutet av september 2009 fick jag ögonkontakt med viktor på ett alldelles speciellt sätt,
jag tänkte inte mer på det samma dag, men kanske andra, tredje dagen. hela magen pirrade jag när såg honom i skolan.
jag var rädd för att vara kör för det hade varit ett helvete innan. Men skulle jag låta rädslan förstöra min kärlek jag kände till honom.
jag började säga till båda hans och min närmaste killkompis hur söt han var osv. en kväll tänkte jag "äsh jag orkar inte bli sårad igen jag orkar inte ta smällen att få dissen igen".
jag höll på att skita i allt, för jag hade inställningen om att alla killar vara skit.
sedan när jag snackade med johan i telefon fick jag verkligen mod till att försöka, försöka visa min kärlek för viktor.
vi träffades en stund hos olof men ingen vågade prata, fast då visste han inget, utan jag höll på att explodera av kärlek.
vi började smsa och sen träffades vi, och herregud vad kär jag blev!
aldrig hade jag träffat en sån underbar kille som han. Han hade allt, du vet sånna killar man alltid drömmer om. allt och det lilla extra.
redan från första dagen vi pratade kunde jag verkligen öppna mig för dig, som jag aldrig har öppnat mig för någon förut.
första gången vi var satte vi oss i hans källare satt och mätte våra händer, satt o kollade i skolkatalogen och båda var vrålhungriga.. haha
dagarna gick och vi var väl tre gånger innan vi blev tillsammans .
sjuttonde oktober tvåtusentio, världens bästa datum, världens bästa dag.
våra dagar gick, dag efter dag, vi hade alltid lika roligt och mysigt varje dag.
vi gjorde väl inget speciellt på dagarna vi var, mest myste och hade kul.
höstlovet 2009 var vi hos mattis på hans lan, vi låg i soffan och pussades och hade jätte mysigt, dagen efter fick jag reda på att jag hade körtelfeber.
det innbär att man inte får pussas eller något på kanske 1 månad, men det struntade vi i, för hur skulle jag klara av en pussfri månad?
I början av januari 2010 och slutet av vinterlovet åkte vi till göteborg, vi fick ett eget hotellrum och pappa och min lillebror ett.
vi hade det så otroligt mysigt och rolig tillsammans, vi somnade klockan sex och vaknade tio i tolv när vi skulle chekka ut tolv.
vi gick och shoppade i femman huset och hade ingen mobil med batteri och pappa var borta..
det var första gången vi sov över, och så otroligt pirrigt var det, ingen kunde sova, eller jo viktor kunde sova vid två.. så söt!
jag kommer ihåg att som igår, det bara kittlas i magen när jag tänker på honom, min viktor.
när vi kom hem åkte han och tränade sedan kom tillbaka till mig igen, jag kommer ihåg allt i detalj så väl, det var så mysigt.
första feburari fyllde han femton, men vi bestämmde oss för att inte köpa något till varrandra för det var pinsamt och vi visste inte vad vi skulle köpa isåfall. haha
sedan åkte han iväg en hel vecka över sportlovet på min födelsedag och allt, det var den värsta veckan i mitt liv.
jag kommer ihåg nätterna när jag somnade i tårar för jag saknade honom, mitt hjärta gjorde så ont, det krampade och klumpen va i halsen.
veckan gick så sjukt sakta och jag visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till.. men han var så underbar och så gullig att han ringde mig varje kväll.
att jag fick höra hans röst bara trettio minuter per dag gjorde allt, utan samtalen hade jag nog brytit ihop.
den tjugoförsta feburari kom han hem, sista dagen på sportlovet på kvällen, jag kommer ihåg hur gott han luktade och hur mjuka läpparna var och hur mycket jag hade längtat efter honom.
att bara få stå där med honom i snön var så underbart, bara få känns hans värme igen, ååh.
han var på så många läger över helgerna på vintern att jag tappade räkningarna, jag kommer ihåg när jag alltid hjälpte honom att packa sedan sa hejdå, nu syns vi inte på tre dagar.
det var så hemskt men ändå så underbart att träffas sen efteråt.
i slutet av maj åkte jag till tunisien i en vecka vilken innebar att vi inte kunde snacka på en hel vecka, det var hemskt! såklart smsade vi ändå, men det var hemskt.
jag har nog aldrig saknar honom så mycket som jag gjorde när jag var i tunisien, jag skulle aldrig klara mig utan min lille viktor johansson.
dagarna gick och dagar blev till månader. sommarlovet var här.
vi sov över varje dag nästan på hela sommarlovet tror vi missade kanske tio dagar, sommaren var så underbar.
bara några dagar efter att sommarlovet hade börjat gick vi på mopedkursen, jag,johan,erik och viktor. det var en stor sak, att få moppe. vi pluggade tillsamans och peppade varrandra,
och såklart så klarade båda kortet på första försöket. Vi åkte moped runt runt i jönköping, haha så överlyckliga var vi.
vi åkte till varberg tillsammans över sommaren, vi tog ett nattdopp och hade det så underbart tillsammans. vi låg på klippor och solade och skvätte vatten på varrandra.
åt potatis och sill på midsommaraftonen, gick kvällspromenad längs havetsvågor. jag har nog aldrig älskar något så mycket som då.
Vi åkte till ullared och shoppade loss innan vi åkte hem, det var så sjukt kul, vi rejsade runt med kundvagnen. vi har det alltid så mysigt.
veckan efter att vi hade kommit hem ställde pappa upp husvagnen i tranås så att vi skulle bo i den ensamma i tre dagar innan min lillebror kom, vi hade så otroligt roligt!
vi badade varje dag, vi lagade mat tillsammans tittade på film och bara hade det allmänt mysigt varje kväll!
när pappa och alla kom senare i veckan på fredagen så fick vi sova i tält, haha gud var kallt det var men tillsammans sov vi i samma sovsäck så det blev ju varm tillslut.
vi åkte ring, fiskade och badade så otroligt mysigt ! Han fick migrän och höll på att kräkas innuti tältet men istället tog vi en nattpromenad.
På lördagen började regnet och hela campingen blev översvämmad. min lillebror och hans kompis badade i vattenpölarna som gick upp till knäna.
en av sommarlovets sista dagar åkte vi till skarasommarland med min kusin och hennes barn, vi åkte karuseller, matade fiskar och badade i vattenlandet. det var som att va barn igen.
vi sprang som barn upp och ner i rutshekanorna med flytmadrasser.
Sommarlovet gick snabbt och vi hade så otroligt roligt hela lovet igenom.
När skolan började kom jag på att jag inte längre skulle få sova brevid honom mer, kanske en eller två nätter på helgen, men annars helt själv hela veckan.
jag är en person som hatar att sova själv, men älskar att sova brevid viktor. gillar häller inte att sova brevid kompisar, bara med viktor.
vi sov över på helgerna skoldagarna gick fort och vi hjälps åt att plugga. allting är så underbart med honom.
idag har vi varit tillsammans i ett år och nio dagar. det har varit dom bästa dagarna i mitt liv.
jag vill bara tacka min världens finaste viktor och hoppas att våran kärlek kommer hålla föralltid för den är så otroligt fin, jag älskar den.
det finns så många som säger att dom är avunsjuka på vårat förhållande och ibland blir jag avundsjuk på det själv faktiskt, haha låter sjukt.
men tänk hur bra vi har det egentligen. det är för han finns med i förhållandet, utan viktor hade det aldrig varit så bra.
jag vill aldrig lämna honom, jag skulle vägra. utan viktor skulle jag aldrig orkat leva.
viktor johansson min bästavän och pojkvän !

Kommentarer
Postat av: mandaheiel

alltså gud, vilken fin text, ni är sötast tsm, :D och jag hoppas verkligen det är ni föralltid!

puss :) <3

2010-11-04 @ 23:36:58
Postat av: Ebbs

åhh va fiiintt emmeliee <3

naw ja saknar dig finns nog ingen bättre kompis än dig faktiskt . <3

2010-11-05 @ 00:24:08
URL: http://eebbasvensson.blogg.se/
Postat av: emilia

sjukt gullig text!

glad för eran skull :)

2010-11-05 @ 20:29:30
URL: http://emiliastarkenberg.blogg.se/
Postat av: tina

en jäkligt gullig text och jag blir väldigt avundsjuk. jag är 94 och min pojkvän 92, alltså 18 år. I februari har vi varit tillsammans i två år och bara sovit över en enda gång hemma hos honom. helt sjukt, jag vet men allt beror på mina föräldrar, min kultur och skit. vet inte varför jag skriver detta här egentligen. ville bara att du ska veta att jag tycker att det var sjukt fint och trots att jag knappt vet vem du är så är jag glad för din skull och alla andra som har såna fina förhållanden. lycka till! :)

2010-11-05 @ 21:43:42
URL: http://tinysoul.devote.se
Postat av: amanda

Gud va gulligt!

sjukt gulligt skrivit, & ni är sjukt gulliga tillsammans! :)

2010-11-06 @ 16:34:19
URL: http://amandaabroman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0