tävling

Jag är med och deltar i tävlingen " vinn din Xperia "
Man ska lägga upp ett inlägg, och skriva en motivering varför just du ska vinna! :)
Min motivering är:
Hej :)
jag skulle vilja vinna en xperia x10 för att ge den till min underbara pojkvän!
Jag har en sådan nu och han är väldigt avundsjuk och klagar alltid på sin
mobil. Ibland går det tillochmed så långt att han försöker ta sönder den.
Och ibland när vi pratar i telefon stängs den av och smsen han skickar går knappt läsa ..
jag skulle nog inte kunna beskriva känslan om jag vann denna mobil till honom,
jag skulle bli så enormt glad för jag vill göra allt för honom, så som han gör för mig.
Och hur glad skulle han inte blivit? :)
ps. Jag kan ju bara säga att det är han som har min mobil, kanske si sådär 90% av vardagen, haha
så kanske skulle jag skriva i motiveringen att jag vill ha mobilen?
kram!

Hejsan :)
Jag skulle vilja vinna en xperia x10 för att ge den till min underbara pojkvän!
Jag har en sådan nu och han är väldigt avundsjuk och klagar alltid på sin
mobil. Ibland går det tillochmed så långt att han kastar den och försöker ta sönder den.
Och oftast när vi pratar i telefon stängs den av och smsen han skickar går knappt läsa ..
Hans abonnemang är tecknat i ett år till därför vill hans föreldrar vänta tills det går ut och då teckna om det och därmed få en ny mobil.
Jag vet inte riktigt hur den ska klara sig igenom ett år till imed den redan krånglar hela dagarna.
Om jag hade dom pengarna skulle jag utan tveckan köpa denna super mobil till honom, men får ju tävla och hålla tummarna istället!
Jag skulle nog inte kunna beskriva känslan om jag vann denna mobil till honom,
Jag skulle bli så enormt glad för jag vill göra allt för honom, så som han gör för mig.
Och hur glad skulle han inte blivit? :)
ps. Jag kan ju bara säga att det är han som har min mobil, kanske si sådär 90% av vardagen, haha
så kanske skulle jag skriva i motiveringen att jag vill ha mobilen?
kram!

Tävlingen hittar ni på denna sidan: http://vinndinxperia.feber.se/
var gärna med och tävla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0