skippar frågestunden!

orkar inte ha frågestund nu, orkar inte lägga ut den och säga t alla :) hha
men jag svarar på dom frågorna jag fick iallfall :)

Hur skulle du beskriva dig själv med tre ord? :)
om jag skulle beskriva mig själv med tre ord när jag är med folk jag inte känner blir det:
- blyg
- glad
- rädd för att prata/göra bort mig

medans om jag är med kompisar jag kännt hela mitt liv är jag:
- öppen
- crazy
- retsam
så jag är nästan två olika personer beroende på lite :)

hur många har du haft sex med?
- 1, :)



vad tkr du om Kissies?
vad tkr du om Kissies?
- Jag har inget direkt emot henne, jag tycker inte hon är så ful som alla beskriver henne. 
Hon vågar köra sin egen grejj och skiter i alla andra, dock är hon lite överdriven ibland det kan jag hålla med om. 
Men att alla sitter och trycker ner henne är väl bara ornödigt ;) fast.. hon har nog redan självförtroende som är stark för att stå emot :)
bilden är tagen ifrån hennes blogg



är du twilight-fans?
- måste faktiskt säga att jag aldrig har sett en twilight film, haha
alla är lika chockade efter att jag säger det (; men så äre!

så vilken jacob eller edward?
- har ju somsagt ingen aning om vilka dom är! haha
men tittade lite snabbt på google, så isåfall jacob :)

När börja du blogga? / hur länge har du bloggat?
- jag började i feburari 2010, så jag har bloggat i ungefär 9 månader snart ;) haha

Hur gammal är du?
-
Jag är 15 år gammal.

Går du på någon sport?
- Nej det gör jag inte, ibland tränar jag på gym och ibland så rider jag hos en kompis ;)
I sommras red jag ungefär minst 3 ggr i veckan, får nog börja hänga med henne igen, saknarT!



Hur ser ditt hår ut när du inte gjort nåt med det? lockigt/platt? :d
- Jaduu.. när jag duschar så sätter jag alltid upp en turban, haha och sen drar jag bort den innan jag ska sova och sen torkar det efter hur jag ligger, haha så oftast hejsan vilt!
Om jag använder hårtorken är det helt platt nästan, om jag låter det självtorka som jag inte jgort på väldigt länge.. hmm men sist när jag gjorde det så var det vågigt, mer platt än lockigt men vågigt ;) hihi
kan lägga upp nån bild nån dag ;)

Hoppas ni är nöjda med svaren !
Om du har nån fråga eller nått du undrar över, tveka inte skriv gärna till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0