Presentera mig själv :)



Presentera mig själv:
Jag är 15 år och bor i jönköping, jag har två bröder, en store bror och en lillebror.
Mina föräldrar är skilda och jag bor i lägenhet och rad hus, men jag ska flytta ifrån lägenheten till ett radhus om typ 2 månader med mamma :)
Jag har 2 hundar 2 katter 2 fåglar och några fiskar, jag älskar djur sjukt mycket!
Jag går inte på någon sport, men älskar att rida. 
Om man inte känner mig tolkar man antagligen mig som tråkig och osocial för jag är sjukt blyg för nya människor. 
Och helt tvärt om, om jag är med folk jag är riktigt nära så är jag helt crazy om man säger så. haha
Jag har också världens underbaraste pojkvän, som jag har varit tillsammans med i 1 år och 1 månad :)
vet inte riktigt vad jag ska säga mer :)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0