mina föreldrar



Mina föreldrar:
ehh, aha haha :)
jag venne riktigt vad man ska skriva men kan ju börja med att säga att dom är skilda :)
och att dom skilde sig för ungedär 3 årsen, med pappa bor jag i rad hus och mamma lägenhet men ska snart flytta till ett radhus med mamma också :)
jag kan prata om allt med mina föreldrar fast om olika saker om man säger så :)
men jag är aldrig rädd för att säga något till mig utan är ofta väldigt öppen. höhö
Min pappa heter Mikael och är 41 år, gillar lasse stefanz och snus :) hahaha
Min mamma heter Annica och är 40 år, gillar att retas och slåss :) hahaha
det var väl lite fakta om dom eller så , hah
jag älskar båda min mamma och pappa, vad som än händer! ♥

mamma

pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0