hur lyckas jag?

jag har sjukt ont i ryggen, kan inte böjja mig ner eller nått sånt, för då krampar hela ryggen och det bara hugger i den :( så får gå helt rakt och när jag ska "böjja" mig ner och hämta nått på golvet får jag sätta mig på huk :( ååh!
och jag har haft jätte ont i axeln de senaste 2 veckorna och kan inte böjja bak armen mot ryggen för att tex ta av bh'n om ni förstår, haha
och nu, så la jag solklart tre fingrar på plattan för att känna om den va varm, och det kan ja säga att den var, så har jävligt ont i vänstra handen nu också, åh orkar inte me mig själv :o hhaa
puss!

vet inte om man ser att det fingret till höger är mer svullet, men det syns iallfall i verkligenheten

Kommentarer
Postat av: Anonym

visar du vikturs kuk längd där eller ? ;)

2010-11-15 @ 17:53:24
Postat av: Anonym

visar du vikturs kuk längd där eller ? ;)

2010-11-15 @ 17:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0