dålig uppdatering....

igår var jag på öppethus saken på ad, och hade som sagt spanska, satt med mattis,macke och adde och gjorde en såkallad tidning som failade ganska hårt, haha :) fast det var ändå ganska skojj.
fast fick migrän.. hade haft ont i huvudet hela dagen, sen kom migrän....
så när jag kom hem vid åtta hängde viktor med och sov hos mig, han bäddade ner mig och la en handduk över mitt huvud och bara låg och höll om mig, naw älskling<3
sen somnade båda halv nio typ, bara poff
sen vaknade vi vid 3 av att båda hade kläder på sig, hahaha jeans och tjocktröjja. haha omg
men sen sova vi tills åtta gick upp och åt frukost och sen åkte till skolan, :)
efter skolan gick vi hem till viktor fixade med hans vind och la ut lite på blocket :)
underbar dag!
jag äskar viktor!
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0