bloggtest..

litet bloggtestet:

- Vem är din bästa vän?
har ingen, men amanda är min bästa kompis om man säger så :) haha
- Vem har du känt hela livet?
hanna sandgren :)
- Vem i din familj har stöttat dig mest?
alla :)
- Vem har du alltid roligt med?
amanda ! :)
- Vem betyder mest för dig?
min familj, viktor och amanda
- Vem har du tappat kontakten med?
hanna :(
- Hur många gånger har du kissat idag?
haha en faktiskt :)
- Hur många gånger har du pussat någon idag?
ingen :(
- Hur mycket har du ätit idag?
en drick yoghurt 
- Hur lång är du?
162
- Vart var du igår vid denna tiden?
var på praon :)
- Vart skrattade du senast?
igår med viktoj<3
- Vad åt du senast?
yoghurt :p
- Vad använder du för smink?
mascara,eyeliner,puder,mousse,roush eller hur det  stavas :)
- Vad använder du för schampoo? 
bobbys ;)
- Vad är din favorit mat?
tacos ! :)
- Vad är din favortig låt?
har ingen :(
- Vad gjorde du igår?
praoade och piercade tungan :)
- Vad ska du göra idag?
stan sen hem, sen teater' :)
- Vad gör du just nu?
svarar på domhär frågorna och ska sminka mig snart :)
- Vad ska du göra imon?
va med min underbara pojkvän! ihh
- Vad saknar du?
just nu viktor :(
- Vad stör du dig på?
haha, ehm omogna folk :P
- Hur länge har du bloggat?
typ ett år snart :p
- Hur många läsare har du per dag ungefär?
mellan 50-100 :p
- Vad är ditt rekord?
400 nått :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0