viktor ♥

sjukt fint väder idag, orkar inte uppdater om veckan, haha har glömt bort vad jag gjort också .. höhö men ska bli bättre på att uppdateraaaa (; haha
men iallfall, jag hatar skolan just nu sjuuuukt mycket att göra !!!!!!! åhhh
fast hatar mest spanska, jävla rövhål.
har pluggat både idag o igår lite granna för att inte gå ig i alla ämnen :( hah ne men ah (;
älskling igår sen sov han hos mig, han har match nu så han kommer senare om typ två timmar eller nått ? höhö
imorse solade vi på mitt tak :D haha 26 grader varmt! ! ! !  :O
men nu ska jag ta o vet inte vad, plugga spanska kanske? åh :(
jag saknar amanda jätte mycket ;( loveu <3
pusssssssssssssss!

äckelhora...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0