heheheh :)

dålig uppdatering :) men nu ska jag skriva vad jag gjort (: 
torsdag: first shuuuuulan, sen åkte jag o älskling till a6, ja köpte en bikini och viktor ett par byxor, och sen hem till han tittade på film och åt mat, sen kommer jag inte ihåg så mycket mer (:

bikini

fredags; först var det skola, sen åkte jag till a6 med manda, och sen hem till henne :) fixade oss o åt oså, sen gick vi in till hva sen åkte vi in till jkpg, haha ganska dött överallt :) haha fast vi träffade, denise&johan&tony och guffa på mc, hahaha (:
sen runt tio åkte vi tillbaka till hva o åkte hem t manda med gustav :) sen åkte jag till älskling och sov där! mys(L)


ja o manda,(:



jag, haha

haha, ja o manda


hahahah, ohnoo :)

lördag: vaknade brevid älskling runt åtta och gick upp o åt och så, sen åkte vi ut till Tenhult för att passa mina kusinbarn, hihi så söta är dom (: det gick jätte bra o va faktiskt sjukt roligt (; hihi
sen åkte vi hem till mig och badade sen ner till älskling och tittade på film och sov (:


simon (:


hanna (:


hanna (:

simon(: haha

söndag: vaknade brevid viktooooor<3 sen bestämmde vi oss för att åka till farmor o farfar men dom va i danmark :( buhuuu så vi bakade negerbollar och muffins, hihi älskling kladdar som vanligt (a) hahah
sen gjorde vi inte så mycket bara va ute o hoppade studsmatta o sånt :) 

idag: skolan först sög rumpaaaa! sen hängde jag med älskling hem en stund, sen åkte han till träningen och nu sitter jag här o har tröööööök :(
nu ska jag plugga (a) haha
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0