heej

dålig uppdatering, men har inte orkat gå in på datan ;o
men iallfall

i måndags var jag med älskling en stund innan hans träning sen efter hans träning en stund också, så underbar är han ! (:

i tisdags var jag i stallet med mandaa,<3 sjukt mys som vanligt, men det gick lite sisådär haha (: sen kom älskling till mig på kvällen (;

blev en bild, på mig o zita :)

igår var det hälsodag i skolan -.- först orientering på ikhp sen massa andra aktiviteter utanför skolan osånt, i spöregn.. blöö haha (; men sen efter gick jag hem till viktorrr så bakade vi snickerskaka :D hih sen åkte vi upp till mig så sov plutten hos mig, mys <3


jag, denise & olof (:


jag o denise i regnet , haha

ja o amanda på orienteringen, bääst !


klockrent ! ;D 

idag vaknade typ nyss, viktor har åkt o tränat, sen kommer han runt halv ett så ska vi till a6, hihi (;
så nu har jag uppdaterat lite :d

ja lägger upp två bilder ifrån i lördags när ja o viktor åkte moppe också:D haha

älskling med farfars fina jacka haha :D o miin moped :d


jag :D haha me farfars jacka (y)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: dk

hallå emmelie ? :o

du är inne på msn och heter att du är på

asex och har gjort sen i förr går typ :(

blev du inte tagen om du var där i natt

då eller ? :/ synd fan..

finns för dig .

HAHAH okej jag är störd, men din blogg är najs!

pussss.

2010-05-15 @ 13:03:21
URL: http://kkungkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0