heeejjj

sitter hemma hos pappa just nu och har precis gjort makaroner och kötbullar, (a haha
igår var jag med älskling, vi gjorde om hela hans källarn, blev skit mysigt :D hihi
jag ska ner till älskling efter hans träning runt åtta, så nu ska jag faktiskt inte göra nått sätta mig vid tv'n och titta på disney channel kanske de blir (A) hihi
imon ska jag inte göra nånting, ska läsa en bok&skriva en bokrescension, renskriva min deckare, skriva lite om min prao, öva till matteprovet, läsa på biologin och göra engelska uppgiften. great.. har ju som sagt lite att göra :o
men sen kommer viktor till mig på kvällen och sover här, ((:
puss!

jag måste nog ha världens mest underbaraste pojkvän,
det finns ingen som är så bra som han.
jag älskar dig mest viktor johansson'


gammal bild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0