hehe

hihi, orkade inte sätta på datan igår när jag kom hem, var sjukt trött osv..
skolan va sjukt soft igår! först hade vi hemkunskap, gjorde fisk och ris, sen svenska skriver deckare, haha fail :) sen matte, lunch, spanska och sen no, men på no var jag,nathalie,mohamed & malcolm på företagsinterljuvn (y
gick bra o så, sen åkte jag och julia upp till mig lite åt och så, sen kom viktor runt sex när julia skulle hem ... haha
men iallfall, sen var jag sjukt trött o massa när ja kom hem så bums i sängen och sova (: det var min dag igår ;) haha
lägger in bilder nu också ifrån friskis och svettis ;) och gör ett till inlägg om idag (:
pöss
mohamed,jag,nathalie,malcolm & johan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0