tju

idag började jag vid tio, hade no prov då gick faktiskt ganska bra (; sen efter det hade vi profil, haha ska spela in en film om peters rumpa i vardagen med: emma, frida, ellie & amanda :) haha men iallfall så efter det skulle vi till friskis och svettis och göra en internljuv för företagsorienteringen :) men så va han inte där -.- blä
fast ganska soft dag, började tio och slutade tio i ett :) fast va ju i skolan till två ändå -.- blä
sen åkte jag och älskling hem till mig och fixade mitt rum, hihi det blev skit bra :D
men bild får ni på lördag eller söndag för då ska jag köpa min säng :D iiih :)
så jävla nice :d
nu ska jag sova, skriver mer imon då ska jag vara med min älsklingjulia! (L)
pussspårumpen
haha, ida och jag i sommras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0