SÖNDAG

har precis kommit hem och har äntligen en dator, fast helgen har varit bäst utan datan faktiskt. imed att jag inte uppdaterat nått sen igår förmiddag eller nått så skriver jag vad jag gjorde igår och idag i ett inlägg.
Lördag' jag åkte upp till pappa runt ett nån gång, sen kom viktor dit vid halv två. Så hmm.. haha, tittade vi på tv och lagade mat i think ? kommer inte riktigt ihåg.. Sen flummsade vi lite, hahah älskling (L) Sen senare efter att vi hade gjort kvällsmat och så och vi skulle ner till han för att sov där så tänkte vi cykla ner till han.. hahaha, med min cykel som bara ha en trampa och det är is överallt på vägen.. haha f a i l vi ramlade nästan efter 20 meter.. så ställde vi in cykeln igen och gick ner till han runt elva nån gång.. Sen när vi kom ner till babu så åt vi och kollade på film och sen somnade :) .. Okej .. jag måste erkänna en sak.... det där med cykla var min idé (a .
Söndag' Vaknade upp runt tio brevid min älskling, kan det bli bättre? så låg vi och kollade på barnprogram till tolv (a) sen åt vi frukost och lite så.. sen kommer jag inte ihåg vad vi gjorde.. jag har verkligen dåligt minne (a) men helgen har iallfall vart sjukt underbar, älskling alla dagar! ikväll bakade vi scones och myste.. jag måste nog ha världens bästa pojkvän, som jag älskar mest av hela mitt hjärta! (L)
Nu ska jag ta och smsa med min plutt och sen sova,
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0