rubrik ?

skolan idag va trååååkig, först hemkunskap bakade scones (?) och sen svenska skrev iup sen matte hahaha.. , sen spanska hate, sen no :) haha,  sen åkte jag och ebba till bowling arena för att kolla om vi kunde praoa där, hahahaha men inte det åkte runt till massa ställen och har fortfarande inte hittat nått och lappen ska va inne imon?! haha, men det blir säkert great :) vi åkte hem till ebba och åt och lite så sen nu är jag hemma och har precis lagat mat med farmor (a) hihi, imon har vi spanska prov som jag verkligen inte orkar öva till.. blä
imon är det fredag också, då ska jag va med min älskling <3
skriver mer senare, funderar på att inte fortsätta med bloggen haha
puss

Kommentarer
Postat av: sanna

jojjen, fortsätt :d <3

2010-03-05 @ 16:44:14
Postat av: denise

forsätt ;)

2010-03-06 @ 01:47:26
URL: http://deniseborefelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0