issa♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ hahahahaa

jag och issa är på g & snar tillsammans.. hihi så söt är hon (a) ♥♥♥♥
sitter och lyssnar på melissa horn, så sjukt fina låtar sjunger hon! ska snart äta i think, farmor och farfar är här och tittar på hockeyn och pappa o agnetha är på hockey, haha.. :D
men nu ska ja lägga in massa blandadebilder,
sen kommer älskling hit senare ikväll och sover här, så mys! ♥
pussssss!
haha, naw viktor och jag såg en cenil gubbe igår, som hade glömt att ta av den blåa på skon (a
ida & jag
jag & denise
denise, jag & olof
bellis,denise & jag
jag & hanna
hahah, my gud den kvällen, jesper & jag
jag & adam
jag & julia!(L)
julia&jag haha
siss & jag
jag, ehe
sis & jag, haha naw
sis love u ♥
maja, denise,ida,mohamed & jag :)
mohamed & malle :)
jag & nathalie :)
jag & denise, hahahah!
bert & zainab ♥
zainaaab :D
hahah, omg! för julias skull......
julia♥♥♥♥
älskling, hihihi mongopuss
äkta'♥

Kommentarer
Postat av: i s a b e l l a

nawwwwww, du e sööööööt :D(L)

puss på dig MIN flickvän:D:Di

2010-03-26 @ 22:21:08
URL: http://ijsabellas.blogg.se/
Postat av: deniseee :D

hahahaha!

snygga bilder på mig, haha eller inte :) men jag älskar dig ändå <3

2010-03-27 @ 20:54:09
URL: http://deniseborefelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0