hej & gonatt (:

orkar inte skriva nått långt inlägg nu, ligger i sängen och ska snart sova :)
dagen har varit chiilidill :D
på al'tiden gjorde jag typ ingenting? satt o läste igenom svenska orden några gånger, sen hade vi lunch vilket jag inte åt, sen so' media som jag inte var på, för den tiden tillbringades hos kuratorn och rektorn, om amandas klassbyte... åh varför ska allt vara så svårt ?
men iallfall, sen so :) spelade spel hela lektionen :D alltså sjukt nice dag :)
sen gick jag hem, kollade på tv sen bakade jag muffins, åt kvällsmat :)
sen gick jag ner till älskling och va med han tills nu, jag älskar han mest !
imon är det dagen innan lov och praon! gotttttt
men orkar inte skriva mer ska sova nu (a
puss!
:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0