gonatt ♥

åååh, jag hade suttit och gjort ett jätte bra inlägg med massa bilder som jag fixat med.. har suttit här och hålt på med det sen elva (50 minuter) och sen råkade jag kryssa ner sidan .. åh! blir toookig :) men blir bara att skriva om lite av det orkar inte skriva om allt .. :)
jag kom hem runt halv elva, hoppade in i duschen sen åt en macka, sen satte jag mig vid datan och lite så, innan idag vaknade jag brevid min babu runt tio, sen gick vi upp vid tolv och åt frukost så lata. Sen kommer jag inte ihåg vad vi gjorde? mitt minne.. Men vi bakade iallfall äppelkaka och åt middag och efter det gick vi ut och tog kort, som jag tänkte lägga ut nu i detta inlägget, hehe. Sen åkte vi ner till babu vid sju :) sen kom jag hem innan ifrån han, just nu hade jag tänkt att sova.. Får se om jag orkar gå till skolan imon.. Jag hatar verkligen skolan .. Innan har jag alltid tyckt det vart okej och så.. kul och träffa sina kompisar, men nu hatar jag den, vet inte varför? men så kan det va.. Inatt sover jag och bror hos pappsi själva och jag saknar min andra halva.
nu ska jag nana,
puss
så otroligt fin'
du betyder allt för mig älskling'
föralltid
hahah, mongon (a)
världens finast pojke!
baby i will always love you ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad söta ni är tillsammans :)

2010-03-11 @ 19:33:26
Postat av: Anonym

ni är så söta tsm :)<3

2010-03-12 @ 22:51:57
URL: http://hhannacarlgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0