gonatt

har bara luggit vid tv & datan sen jag kom hem ifrån a6, har fortfarande ont i halsen när jag sväljer mat ? skumt.. imon är det ju egentligen sovmorgon, börjar tio men ska på kvarsittningen så börjar halv nio.. blä :) men sen ska vi till ungdomsmottagningen haha great! :D sen efter skolan ska jag va med julia! fyfan vad jag saknar henne! men nu har jag inte så mycket mer att skriva.. jag skriver väl mer om dan imon istället :) Måste hitta en praoplats med Ebbsi snart också. men nu ska jag sovaa'
puss!



Kommentarer
Postat av: isabellllllaaaaa

haha emmelie, man kan få ont i halsen efter man

svalt sperma... HAHAHA :D:D(L)

2010-03-03 @ 19:13:44
URL: http://ijsabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0