.

kunde inte lägga in nått inläg igår för jag hade aldrig tillgång till nån dator. Men jag skriver nu vad jag gjorde igår, först var det skolan som var tråkig, fast spanska provet gick nog ganska bra ändå. Sen åkte älskling och jag hem till mig lagade mat och så, sen åkte vi ner till han på kvällen kollade på tv åt och bara myste. Sen åkte jag hem runt halv ett, kollade på film inatt och sen somnade jag. Inatt sover jag hos min babiii, så kommer antagligen inte uppdatera förens imon? vi får se.. Idag åker Denise till Trysil, kommer sakna sönder mig efter henne :(<3 Men skriver lite till senare, och edet ja lovar att lägga in det jag lovade dig senare idag :)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0