:)

viktor har precis åkt hem och jag saknar han redan! (a imon är det tisdag.. vilket betyder go dag, inte alls många lektioner. Efter skolan kanske det blir Ebba? eller blir det hem och sen får vi se vad som händer.
Idag kom mamma och hämtade mig efter skolan så åkte jag ju och klippte mig... det blev jättekort enligt mig, men syns inte alls enligt vissa andra ;o men ni ser ju själva skillnaden mot av bilden innan idag. Efter jag klippte mig åkte jag till älskling, sen tog vi bussen upp till mig och åt lite, sen blev det att kolla på en film, hihi :)  Sen har jag inte gjort så mycket mer idag? tror ja inte :o hihi
justee, i lördags var jag och viktor och hämtade min systemkamera som var färdig ! great ! :D
det blir nog ett inlägg till innan jag ska sova :)
puss!
inte så bra bild, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0