älskling

viktor johansson
mitt allt och lite till.
jag skulle aldrig vilja leva utan dig,
när jag är ifrån dig 2 sekunder saknar jag dig.
jag klarar mig inte utan dig.
att bara få sitta och kolla på dig och dina finaste ögon,
det gör mig lycklig, det är så sjukt underbart att få gå hand i hand med dig,
viska i ditt öra att jag älskar dig,
att få berätta för dig hur jävla underbar och fin du är.
mitt hjärta är ditt och det slår för dig älskling.
jag lever för dig, varje andetag jag tar är för dig älskling.
du får mig att le som ingen annna.
jag kan säga allt till dig, och verkligen va mig själv med dig älskling.
jag visste inte att man kunde älska någon såhär mycket,
men du är beviset på att man kan det babe, världens finaste.
ju fort jag tänker på mig slår mitt hjärta fortfare och jag saknar dig ännu mer.
bara tanken på att jag skulle förlora dig gör så jävla ont.
när jag är med dig är jag lyckligast, när jag är med dig har jag allt i världens jag vill ha.
att få ligga och hålla om din varma kropp och bara pussa dig är så otroligt bra.
att få se ditt leende räddar hela min dag.
jag visste från första dagen vi va, att det skulle vara du och jag föralltid,
allting känns bara så jävla rätt med dig älskling.
min kärlek till dig är okrossbar'
inget kan komma emellan oss'
jag älskar dig viktor.
viktor johansson
140 dagar'
mitt allt och lite till.
jag skulle aldrig vilja leva utan dig,
när jag är ifrån dig 2 sekunder saknar jag dig.
jag klarar mig inte utan dig.
att bara få sitta och kolla på dig och dina finaste ögon,
det gör mig lycklig, det är så sjukt underbart att få gå hand i hand med dig,
viska i ditt öra att jag älskar dig,
att få berätta för dig hur jävla underbar och fin du är.
mitt hjärta är ditt och det slår för dig älskling.
jag lever för dig, varje andetag jag tar är för dig älskling.
du får mig att le som ingen annan.
jag kan säga allt till dig, och verkligen va mig själv med dig älskling.
jag visste inte att man kunde älska någon såhär mycket,
men du är beviset på att man kan det älskling, världens finaste.
ju fort jag tänker på mig slår mitt hjärta fortfare och jag saknar dig ännu mer.
bara tanken på att jag skulle förlora dig gör så jävla ont.
när jag är med dig är jag lyckligast, när jag är med dig har jag allt i världens jag vill ha.
att få ligga och hålla om din varma kropp och bara pussa dig är så otroligt bra.
att få se ditt leende räddar hela min dag.
jag visste från första dagen vi va, att det skulle vara du och jag föralltid,
allting känns bara så jävla rätt med dig älskling.
min kärlek till dig är okrossbar'
inget kan komma emellan oss'
jag älskar dig viktor.
sjuttonde oktober tvåtusennio en dag jag aldrig glömmer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0