3/3-10

dålig uppdatering idag men har inte haft tillgång till dator .. Men idag var det kvar sittning på morgonen och sen var det att åka till ungdomsmottagningen och så efter det så fick vi slippa det som var kvar av profilen så då gick jag hem till älskling för han hade inställt, sen gick vi tillbaka till sista lektionen. Sen åkte jag till stan med Julia, greeeaaaat! så åt vi på mc och lite så .. :) hahah juliamylove(L) hehe, sen åkte vi hem och Julia skulle träna så då gick jag till älskling, så åkte vi upp till mig åt lite och bara myste o chekkade film :) nu har viktor åkt hem och jag har precis duschat så nu ska jag väl bara ligga vid datan och sen sova ? men jag skriver lite senare tror jag.
puss!

jagälskarminpojkvänmest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0