18 mars

heeeeeeeej :)
har inte haft tid till att uppdatera nått idag typ :o skolan idag var hyffsat rolig, den gick ganska snabbt ;)
först var det hemkunskap och vi hade provmatlagning, gick ganska bra, sen svenska ska börja skriva en deckare, efter det matte som suger rumpaa, sen lunch spanska och no, spanskan var vi i datalsalen och non kollade vi på film på, alltså rätt soft dag :) sen när jag kom hem gjorde jag köttbullar, brunsås och klyftpotatis typ? (: rätt gott blev det ;) nu har jag precis ätit och kollat på tv, och nu ligger jag här och hade tänkt att plugga lite matte, för vi har matteprov imon -.- uppdaterar mer senare ;) här får ni lite bilder på maten, heh
puss
köttbullarna :)
potatisen :)
köttbullarna & brunsåsen ;) ignorera mitt överflöd av smör jag hällde i när dom brändes, haha
sådär, hehe blev sjukt gott, kanske inte ser så gott ut på bilden :)

Kommentarer
Postat av: oikfsd

EMMELIEEEEE!!!!!!!!!

fan heller, så sjukt snygg, het, finast som fan på bilden!?!?!?! :o du driver, asfin bild på honom!!??!!? :o <33333

2010-03-18 @ 21:11:50
URL: http://ijsabelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0