orka rubrik ;(

kom nyss hemifrån att ha varit och kollat på en garderob med pappa :)
blir att hämta den 21 juni ! :) hihi
sen köpte jag en badradio också till att lyssna på när man badar ! :) myss =)
sen gjorde vi inte så mycket mer, fick stå i kö hur länge som helst för detta jävla vägarbete ... :o
och min plutt kommer till mig när som helst ! :))))
juste.. på måndag börjar mopedkursen, för er som inte visste ska jag ta eu-kort :)
tillsammans med viktorälskling och adrian ! :) great !
skulle egentligen gått med manda, men hon ville inte nu .. :(
pusssss!


denna garderoben blev det ! :)



Kommentarer
Postat av: blabla

du lär aldrig ta körkort fast om du gör det så har du haft tur

2010-06-13 @ 22:08:25
Postat av: Tanya

Ska vi lägga varandra på bloglovin'? :) <3

2010-06-14 @ 14:34:07
URL: http://fashionjet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0