hejsvejjss

igår kom adam och rökte vatten pipa med mig o viktoryyyy :) sen kom jesper lite senare, (: sen stack ja o viktor ner till han o tittade på film och åt o sånt (:
sen vaknade vi runt tio idag, gick ut o spelade fotboll, haha skit nice väder ju ! :o sen började det spöregna .. blää
så gick vi in, osen skulle han spela match (: så nu ligger jag i min säng och gör ingenting, tänkte läsa lite i min "rätt o vett i trafiken " boken :P haha måste ju läsa hela den tills imon :( haha
slänger in lite bilder ifrån broders student här under ;)

skylten :)

andreas, :)

<3

andreas :)

hela flaket :)



Kommentarer
Postat av: Knuthedvig

Congratulations on a job well done. Thanks

2011-05-30 @ 10:44:03
URL: http://knuthedvig.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0