:))

har hänt jätte mycket idag :)) höhö
först vaknade jag utav att mamma kom och väkte mig, hihi :) sen såg jag smset om att viktor hade klarat provet hihi great :) sen skulle ja se om mopeden startade.. så gjorde den inte det först men sen gjorde den det (Y) :)
såå åkte vi iallfall ner till verkstan vid öb typ haha i stan, sen förklarade han för mig vad jag skulle göra :) sen åkte vi upp till a6, sen hem igen :) höhö, sen åkte jag till ida, så åkte vi in till stan, så köpte hon taights och en klänning :) seen åkte vi till lekeryd till ogge och oliver hihi och åt glass :D mummss haha och va där en stund, sen åkte vi ner till hva och åt pizza sen drog vi till olof för dom skulle grilla, så var vi där med robban, olof och filip! :) great kväll asso, nu ska jag ut och köra min lillebror lite som han längtat efter :) naw :D
eller nu ska jag bara ringa älskling föst :) skriver mer sän har inga bilder sen idag.. för min mobil och urladdad och spärrad.. så ingen idé att ta med-.- men ah :)
puss!!


saknar dig elfie gumman §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0