:)(:

Är verkligen inte på Bra humör men ändå är jag det:) Haha fail, men Ah har både en Bra sak att skriva och en dålig:) kan ju börja med den Bra och berätta att Jag klarade föraprovet idag:d så nu har jag mopedkort! Hihi:d sjukt nice :d och den dåliga saken är att mopden inte funkar.. Igen-.- det är en ny moped alltså ingen begagnad det är min bror som har haft den innan och kört ungefär 10 mil alltså inte mycket.. Så den ska va som ny, men den krånglar och har gjort den ända sen vi köpte den-.- Åh vad irriterad jag blir! Men men får väl lämna in den för 5 gången eller nått.. Och alla gånger har vi lämnat in den för samma fel, den startar inte-.- den har tillomed varit iväg skickad, varför kan ingen laga den:( buhu lite smått irriterande när jag fått kortet nu:) men får väl bita ihop:) hann ju iallafall köra hela dan det tar nu på kvällen den började igen när jag skulle köra hem min baby som ska skriva sitt prov imon hoppas verkligen att han klarar det!:d älskling har varit här hela dan och ikväll tittade vi klart på dear john sjukt Bra film, som ni måste se!:dHöhö juste, jag har gjort nån spärr på mobileo så nu kan Ja verken ringa eller smsa. Snart Emmelie! :) Åh vad glad man blir på allt ibland:) ne nu har jag inte så mycket mer att klaga på Haha:d puss! kanske inte så passande bild till texten men hade ingen bild att lägga in så fick ta en bild på katten som ligger I min säng:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0