=)

hatar rubriker ;o haha
sov hos älskling inatt, sen hämtade mamma oss och skjutsade oss till moppekursen :)(: fick visst inte köra i trafiken idag, haha :)(: hade teori i 3 timmar ;o ;) men iallfall, nästa vecka är det ett prov på vägvärket och sen uppkörning, sen veckan efter det ska jag väl göra det sista provet ;s höhö (A)
och på torsdag hänger älskling med mig till varberg i 4 dagar, så underbart ! ;*
efter mopedkursen åkte baby o jag hem till mig åt och så, sen gick vi ut i det underbara vädret med hundarna sen la vi oss och solade slash hällde vatten över oss, haha (; sen åkte han till träningen vid halv sex, så ska jag ner till han snart eller han kommer hit, vi får se (;
vi har iallfall vart tsms 8 månader idag, (;
och jag älskar min finaste plutt mest, han är mitt allt. <3
jag slänger in lite bilder ifrån idag också (;
puss!

hundarna o älskling 

världens finaste 

:))

hihi

busvovvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0