19 juni 2010

gaah, skrev ett ganska långt inlägg sen råkade jag trycka på "tillbaka" åh blir galen :(
jaja, har inte så mycket att skriva iallafall, mer än att släkten kommer hit snart och ska fira Andreas som tog studenten förra veckan, han firades ju hos mamma på hennes sida förra veckan, men nu ska han firas hos pappa av hans släkt, hehe :)
så vi ska grilla och ha allmänt mys typ, haha sen kommer älskling också tror ja, (:
just nu ligger jag i min säng och funderar på om jag ska städa mitt rum eller inte .. blööö
ne nu ska jag upp o titta på tv, sen städa mitt rum, sen kanske läsa några sidor till moppe provet ! :)
uppdaterar senare,
puss!

jagsaknardig!

Kommentarer
Postat av: Tiniuslotte

Very interesting site, beautiful design, thank.

2011-02-12 @ 21:15:58
URL: http://tiniuslotte.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0