17/10-09 ♥

älskling sov här inatt igen, så mys ! :)
just nu är han och kör upp till moppe provet, som jag ska göra imon vid åtta på morgonen! :( haha
men iallafall, idag vaknade vi vid tolv eller nått sånt, sen åt vi och sen åkte viktoryy till mopedsaken :)
jag har städat mitt rum för ungefär 3 gången denna veckan ! blääälälä :(
imon efter att jag har kört upp ska jag och älskling åka till a6, sen hem till babu och packa sen drar vi till varberg imonkväll :)) sen kommer vi hem på söndag kväll, och vi ska också åka till ullared på söndag ! :)) hihi
kommer bli en sjukt nice helg!! :D men kommer nog inte uppdatera bloggen, kanske en gång om dagen men nån bild då :) hihi
ne nu vet jag inte vad jag sak skriva mer ? nu ska jag packa tills imon, städa ut min väska och sen plugga till mopedprovet tills på tisdag! nervöst (a)
puss!!
gaderoben :)

garderoben :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0