svar på frågorna!

Postat av: aamanda
vem är din bästavän? :) <3
Postat av: -
är du oskuld?
Postat av: Anna
Hur blev du & victor tillsammans ?
Postat av: -
vad använder du för smink? :)
Postat av: -
vad är ditt favoritplagg?
visa bild? :D
Postat av: -
Hur känns det att börja 9:an? :)
Postat av: -
Har du stora tuttar?
Postat av: elin sågman :)
hur länge har du ridit? :)
Postat av: moa green
har många gånger har du haft sex,
eller har du haft det ?
Postat av: -
GiLLar Do FisK?
Postat av: -
vad är din favoritmat?
Postat av: -
tänkte börja med att du har sjuuuuuukt fint hår
och sen fråga hur du gör för att det ska se så friskt ut?
Postat av: petra
har emmelie några hår/sminktips hon kan visa / berätta? :D
Postat av: -
När fick du din första mens?
Postat av: -
Vad har du för kamera ? :)
postat av: linn - foto&photoshop om =)
hur många läsare har du? :)
Postat av: Hannaaa
När ska vi ses igen ?
Saknar dig , kram .
Postat av:
vilka bloggar läser du?
Postat av:
berätta mer om den hästen du rider och varför du rider den? äger du den?
Postat av:
hur länge har du ridit
Postat av:
vilken skola går du på?
Postat av:
hur länge tror du att du och viktor kmr va tsm?
Postat av:
har du några djur? ;)
Postat av:
Är viktor ditt första seriösa förhållande?
Postat av:
om du fick välja en sak som du är nöjd med på hela dig.. vad skulle det då vara?
Postat av:
var det viktor som tog din oskuld?
Postat av:
vem litar du mest på av dina vänner?
Postat av:
Vilker ämne gillar du mest?
Postat av:
Hur många har du varit tsm med?
Vilka?
Postat av:
tror du det skulle vara bättre att vara kille? ;)
Postat av:
vilken bh storlek har du?
Postat av: jill
jillar du jill?!
Postat av: clara
jag frågar väl samma sak då ;) kommer inte på något annat x)....
hur många läsare har du per dag? :)
Postat av: sannaaan
hm, vilket gör du helst, hemmakväll med pojkvännen eller festar med kompisar? [: kom inte på ngn bättre fråga (;
Postat av: carroooooo
saknar du mig? :D
Postat av: becka
Hur länge har du och viktor varit tillsammans?:D
Postat av: tvingad
erkänn att olof är den bästa kompisen som existerar?
Postat av: jölia
vill du göra fler utflykter med mig ? :D
Postat av: -
har du haft sex med en kines?:(
Postat av: -
Vad tycker du om vår underbara klass, 8/9h? :)
Postat av: father stitch!
eeh, kommer inte på nån bra fråga ;o vet ju det mesta om dig men skulle va kul och veta vad ditt rekord på beökare på en dag är ? ;)
Postat av: -
Tja ! Vad har du för kamera ?? Nikon..... :D
postat av: -
har du haft sex?
Postat av: aamanda
vem är din bästavän? :) <3
Svar: har ingen bästavän, men den bästa vännen är manda, haha :)
Postat av: -
är du oskuld?
Svar: nej
Postat av: Anna
Hur blev du & victor tillsammans ?
Svar: vi lärde känna varran genom johan typ, oså blev vi tsms ;)
Postat av: -
vad använder du för smink? :)
Svar: jag brukar använda bara mascara som mestandels lite puder ibland men sällan!
kanske kajal eller eyeliner glitter ibland ;)

Postat av: -
vad är ditt favoritplagg?
visa bild? :D
Svar: jag har inget speceillt favorit plagg faktiskt.. brukar gå med allt hah :)
men har jag på mig nån tröja jag verkligen älskar nån dag så ska jag ta kort o visa ;)
Postat av: -
Hur känns det att börja 9:an? :)
Svar: bra fast konstigt ;o
Postat av: -
Har du stora tuttar?
Svar: får du nog själv bestämma ;)
Postat av: elin sågman :)
hur länge har du ridit? :)
Svar: jag har ridit delvis hela livet.
när jag var liten så red jag kanske i tre år sen slutade jag sen började jag igen i nått år, så ja lite då och då :) men regelbundet i typ 2 månader kanske :)
Postat av: -
GiLLar Do FisK?
Svar:  hahah, nån av sönder folket? fisk att äta ja.. vet int vilken fisk ni menar.. hah
Postat av: -
vad är din favoritmat?
Svar: tacos eller thailänsk :)
Postat av: -
tänkte börja med att du har sjuuuuuukt fint hår
och sen fråga hur du gör för att det ska se så friskt ut?
Svar: taack!
jag själv hatar mitt hår.. det är aldrig så jag tänk mig..
så jag har inget bra svar till dig varför det ser så friskt ut för jag själv tycker inte det.
men det jag gör med mitt hår är att jag nästan aldrig torkar det med hårfön bara  när jag har brottom, plattar det inte speciellt mycket, det är ganska lätt plattat :)
och så använder jag shampoo,balsam & hårinpackning varje duschning!
Postat av: petra
har emmelie några hår/sminktips hon kan visa / berätta? :D
Svar: Hår: kan du läsa över :) hihi
smink: njae jag använder bara mascara som sagt, och när jag tar puder tar jag pytte lite och ibland rouge (?) haha och tar bara lite, hatar att ha mycket smink man blir så beroende tillslut.. så jag bryr mig inte så mycket om jag inte har smink, jag skulle kunna gå till skolan utan faktiskt :)
så min mening till din fråga är att ta rätt mängd ! :)
Postat av: -
När fick du din första mens?
Svar: sommaren till 5'an eller 6'an :) kommer inte ihåg :o
Postat av: -
Vad har du för kamera ? :)
Svar: en nikon d60 med ett sigma objektiv för nikonkameror :)
postat av: linn - foto&photoshop om =)
hur många läsare har du? :)
Svar:  det varrierar sjukt mycket men mellan 40-130 per dag (a haha

Postat av: Hannaaa
När ska vi ses igen ?
Saknar dig , kram .
Svar: jadu det undrar jag också :o
saknar dig sketa mycket !
får bli nån dag !
kraam

Postat av:
vilka bloggar läser du?
Svar: jag läser mina kompisars (ellie,amandas,amandas,hannas,carros,issas,denise osv )och fokis,fattybom's & kissies ibland :)
Postat av: -
berätta mer om den hästen du rider och varför du rider den? äger du den?
Svar: hästen är ett sto (tjej) och är 5 år gammal alltså en unghäst :)
jag rider den för att jag älskar att rida det är det bästa som finns nästan,
jag kan känna mig jätte ledsen och arg och så åker man och rider och allt blir så mycket lättare faktiskt :)
och en häst kommer man så nära också.. det är nått speciellt.
det är min kompis hyrhäst och jag tror ägaren bor i tenhult eller nått sånt ;o :)
hon är jätte snäll och hoppar det man styr henne på nästan.. haha ibland sticker hon på sidan :)
hon sticker nästan aldrig eller skenar iväg.. men hon blir grymt pigg på hemvägen! :)
hon är 145 i mankhöjd.
vet inte riktigt vad jag ska säga om henne mer?
om det är nått mer du vill veta skriv! :)

Postat av: -
hur länge har du ridit
Svar: svar finns där uppe, regelbundet har jag ridit ca 2 månader :)
Postat av: -
vilken skola går du på?
Svar: alfredalin
Postat av: -
hur länge tror du att du och viktor kmr va tsm?
Svar: jag vet inte, men jag hoppas hela livet, för han är bäst.
Postat av: -
har du några djur? ;)
Svar: ja! jag har 2 katter, 2 hunder och 2 fåglar :)

Postat av: -
Är viktor ditt första seriösa förhållande?
Svar: ja det är han :)
Postat av: -
om du fick välja en sak som du är nöjd med på hela dig.. vad skulle det då vara?
Svar: vet inte riktigt, men isåfall mina ögon ibland :)
och mina naglar, haha låter skumt
men jag behöver aldrig måla fransk manikyr på dom för naglarna är alltid vita därfram :) smidigt!
Postat av: -
var det viktor som tog din oskuld?
Svar: ja
Postat av: -
vem litar du mest på av dina vänner?
Svar: amanda<3
Postat av: -
Vilker ämne gillar du mest?
Svar: hemkunskap :)

Postat av: -
Hur många har du varit tsm med?
Vilka?
Svar: viktor är den enda serriösa :)
annars är det väl:
malcolm,
marcus,
eric,
adrian,
osv
Postat av: -
tror du det skulle vara bättre att vara kille? ;)
Svar: ne dom är så gnälliga (a hahaha
Postat av: -
vilken bh storlek har du?
Svar: 75 c :)
Postat av: jill
jillar du jill?!
Svar: söder folket igeeeeeeen, alltid :D haha
Postat av: clara
jag frågar väl samma sak då ;) kommer inte på något annat x)....
hur många läsare har du per dag? :)
Svar: mellan 40-130 :) haha
Postat av: sannaaan
hm, vilket gör du helst, hemmakväll med pojkvännen eller festar med kompisar? [: kom inte på ngn bättre fråga (;
Svar: beror helt på vilket humör jag är på, men hemmakväll med pojkvännen :)

Postat av: carroooooo
saknar du mig? :D
Svar: ja :)

Postat av: becka
Hur länge har du och viktor varit tillsammans?:D
Svar: 9½ månad :)
Postat av: tvingad
erkänn att olof är den bästa kompisen som existerar?
Svar: alltid buttisolof ! :D
Postat av: jölia
vill du göra fler utflykter med mig ? :D
Svar: jaaaa! men du kan ju aldrig va din kondomistööönt
Postat av: -
har du haft sex med en kines?:(
Svar: nej, olof.. :o
Postat av: -
Vad tycker du om vår underbara klass, 8/9h? :)
Svar: den är bäääääst!
den bästa klassen jag gått i :D
Postat av: father stitch!
eeh, kommer inte på nån bra fråga ;o vet ju det mesta om dig men skulle va kul och veta vad ditt rekord på beökare på en dag är ? ;)
Svar: 122 (a hihi
Postat av: -
Tja ! Vad har du för kamera ?? Nikon..... :D
Svar: en nikon d60 :D

hoppas alla är nöjda med svaren ;D

Kommentarer
Postat av: Olof

tack för du besvarade alla frågor jag gav butttis :D

2010-08-01 @ 01:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0