ullareeed!

tänkte slänga in lite bilder på det jag köpte ifrån ullared :D hiihi
orkar inte skriva vad allt kostade osånt ;) menmen let's gooo! :) hha
pössss


allt ;)

från h - v på varjebild ;) haha
rakningsgel och 3 st dry shampoo :)

2 st deo och 2 stycken spraybalsam ! :)

2 st bobby's shampoo & 2 st bobby's balsam :)

gunry hårinpackning med oliv, 1 axe deo (viktors) hah och en gunry hårinpackning med vanilj.


en "ring for sex" klocka ;) hah och 3 st bodypen och en "key to my heart" :)

2 st nallebjörnsljus och 3 st rosa (ser röda ut) ljus.

2 st böcker :) hihi

en "lovetavla" typ :)
ska byta ut bilderna mot bilder på mig o viktor (a)

en hjärtan skål :)

ett puder :) (säkert inte så bra, men funkar i nödfall? haha)
klistersmycke till naglarna & tre olika nagelack :)

svarta korta taights till vänster ;) och ett typ linne kort utan axelband :)

en lila bodysak :) haha jag själv tycker dom är fula.. haha min årsikt :) men skönt att ha under en tjol tex för om man har linne åker det upp :o asså under en midje tjol ;)

spetstrosor, 2pack stringtrosor & två bh, fast den ena har jag på mig och det var en vit med knäppefram :)

två st midjeskärp :)

6 st paket näsdukar, hihi kunde inte låta bli när dom va så söta ! (a

1 paket 6pack tuggemi (a) haha och 1 paket pistaschnötter :)

2 st nuttifrutti haha typ nötblandning :) 1kg wiengummi till viktor :)

1 packet cashewnötter :) 1 packet kanerade jordnötter .. hahaha :)

1 påse snickers 1 packet spakuddar och 1 påse minttabletter typ :o haha

1 halsband med "love" och ett annat halsband, hah och 6 sten ljus :)

en hårfön :)

ett playboy skydd till datan ;p haha 

och detta nattlinne :) 

så detta va allt :D tror ja.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0