stallet nästaa

är nästan klar med mitt rum ska bara flytta ut två gaderober och sätta upp en typ list på väggen :)
blev faktiskt väldigt bra ;)
ni får bilder på hur det var före och hur det blev efter när allting är klart !
om ca 30 minuter så mamma skjusa upp mig till pappa så ska amanda hämta mig där så åker vi och rider :) greaat !
och denna veckan ska jag ju ha hand om zerita ;) gatt!
imon ska jag sova hos min baby eller han sova här tror jag :) jagsaknarhanså!
låg och skrev en text om min plutt inatt får se om jag lägger upp den här eller hur jag gör :)
ne nu ska jag dra på mig ridkläder osånt!
ni får några oserriösa cambilder orkar inte ta med systemkameran !
pöss!

bild sen i våras typ, måste säga att jag själv tkr jag har utvecklats (a haha



haha fråga mig inte vad jag gör med munnan ;o

haha, mitt hår :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0