städning!

fixning och städning för fullrulle!
är inte snart klar med mitt rum :) ahaha 
måste ta ut gaderoberna och sen fixa lite till :)
jobbigt haha (a)
sen vid sju nån gång ska jag med amanda o rida ! loveee :) hihi
och jag måste bara säga att elvital's spraybalsam är super bra !
rekomenderar jag verkligen till dig som har långt och trassligt hår på morgonen ! :) hihi
jag hade hur tovigt och trasligt hår så sprutade jag ungefär 4 sprut så gick det borsta ut hur lätt som helst! stor tumme upp!
har dock smutsigt hår nu , men orkar inte duscha innan stallet när jag ändå måste duscha efter känns onödigt lixom.. :)
men nu ska jag fortsätta fixa med rummet,
puss !

dom spraybalsamen jag har prövat innan har inte funkat men detta var gooodie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0