jag saknar dig..

jag saknar viktor sjukt mycket :(
har inte träffat han sen i söndags :( bläää hatar att vara ifrån min älskling såhär länge :(
men på söndag kommer han hooome! och då ska jag va med hiiim <3 
och just nu har jag ingenting att göra .. :( min katt hoppar runt i min säng fram o tillbaka .. haha så söt :)
venne om jag ska göra nått imon får se thihi ;)
måste iallfall hem till pappa och hämta lite saker oså :)
kanske fixa i orning mitt rum hos mamma :) jaja vi får se :)
juste.. kanske glömde säga varför jag kom hem idag istället för söndag.. jo för att det var storm i varberg typ och regnade och haglade sjukt mkt :o och ska va dåligt väder över helgen så då åkte vi hem istället ;)
filmade när det blåste sjukt mycket :o men vet inte hur man lägger in filmer  (a) hihi men höll serriöst nästan på att blåsa iväg :oo
pussss!

love mitt nya objektiv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0