hihi

kom precis hem ifrån en underbardag med amanda ! ♥
först åka jag ner och hämtade henne så åkte vi till stallet så red jag :)
sen åkte vi hem till amanda, bytte kläder osånt, sen fixade oss för att sen åka ner och köpa vattenpipa t henne :) hihi
sen åkte vi hem till mig för att hämta tobak sen ner igen till henne.. haha
mycket fram och tillbaka, men sen åt vi kebebrulle och rökte vattenpipa hos henniii :) haha
riktigt mysig dag!
tänkte slänga in bilderna ifrån ridningen idag ! :)
fail att batteriet tog slut när hon började bli som finast :( buhu :( haha menjaja :)
pussSsssS !
ser ut som jag har vita ridbyxor, men dom är rutiga, rosa & bruna ..
:)

blev inte så många bra bilder :)

zitus
mys =)

hahahah faail bild verkligen ....

igga min fina sits, jag satt o gapskrattade x))
mandiis :)

mee :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0