hata rubrik

har precis målat naglarna haha, med ett vanligt glittrigt :) hihi
vet inte riktigt vad jag ska skriva om.. haha
ligger iallfall och lyssnar på musik och tittar runt lite på internet osååå :D
en grymt bra låt hittar ni här ! :) iallfall enligt mig ! :)
ska kolla på alla bilder vi tog idag när vi red och se om jag kan lägga upp nån mer sen kanske ?, får se :) hihi
hoppas kameran inte har gått sönder med något dyrt :o bläää :)
imon ska jag va med julia, längta !
och sen kommer min älskling imon kväll och sover här eller nått ! åhhhh vad jag längtar !
pusss!

sjukt gammal bild på mig o carro :) haha

Kommentarer
Postat av: carrooo

shit fan ja kommer ihåg den dagen som det va igår,

riktigt kul vare haha :) <3

2010-08-01 @ 12:49:05
URL: http://carolinethorn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0