godnatt!

älskling skjusade hem mig, så kom nyss hem :)
har verkligen varit tråkiga inlägg på senaste men har nästan inte vart vid datorn nånting så har uppdaterat via mobilen ! :) i varberg blir det lite uppdatering minst en gång om dagen ska jag se till ! :) hihi
har inte så mycket mer att säga, ikväll har jag vart hos älskling och bara suttit ute hela kvällen, så underbart väder!!
juste, han jag mejlade till via objektivet svarade, och det var ytterligare 3 som var intresserade :( buuhuuuu
så får väl chekka vidare dårååå :))
imon vet jag inte riktigt vad som händer, ska iallfall packa till varberg :)
har typ inte så mycket mer att säga, är inte speciellt trött heller så kanske gör en lista innan ja sovar :) haha
puss!

jagälskardigmest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0