godmorgon ! :)

vaknade för en halvtimma sen, skulle ställa om mobilalarmet till halvtolv i morse när jag vaknade så ställde jag om det till halv ett trött som jag var :( hatar att vakna sent :( menmen! :)
nu ska jag äta :) duscha och sen dra mig till stallet med amanda :D wihoo !
sen får vi se hur det blir senare :))
åh jag har fått 20000 myggbett till sen igår kvä'll :( bbläääää
kände att jag behövde skriva likadant som amanda gjorde så lets go :)
detta har jag kvar på sommarlovet!
vecka 30 - är i varberg hela veckan 
vecka 31 - amanda är i halmstad så blir att rida pollen o sånt & kanske åka till tyskland  :)
vecka 32 - ska nog bara va hemma ta vara på dom sista sommarlovsdagarna! osen åker vi till liseberg nån dag också! :)
vecka 33 - skolan börjar :( och baby o jag har 10 månader ! :) hih

sådär nu vet ni lite vad som händer :) hahaha
pusspuss
skriver mer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0