godmorgon :)

vaknade för ungefär 1 timma sen, eller ah blev väckt av min bror :)
har precis fixat mig, eller ah dragit på mig ridbyxorna och ett linne, för vid ungefär 1 så åker jag o manda till stallet :) så underbart ! älskar verkligen det, och sjukt bra att få träffa amanda också :) hihi
kameran hänger med också, så blir lite bilder :) men nu ska jag gå upp och göra mat till min lillebror, haha :)
skriver mer senare i eftermiddag, då jag kommit home :) hihi
puss!

haha, sämst bild men orkar inte ta nån serriös :)

mitt hår har blivit blondare i sommar, faktiskt!
ångrar verkligen att jag färgade håret blondare från första början :/
men utväxten syns nästan inte längre ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0