=)

tjosaaan :)
ligger i min säng just nu efter att ha ätit kött och potatisgratäng ! mummmms :D hihi
kommer nog ligga i sängen hela kvällen :) pappa har hyrt tre filmer till min lillebror som jag ska nörda ikväll så skönt att bara ligga i sängen och titta på film ! :) hihi
imon ska jag vara med älskling för sen ses vi inte på 1½ vecka :((( blä
men jaja, nu ska jag sätta igång nån av filmerna :)
fortsätt fråga på frågestunden!
pusss


filmerna: götakanal 3, planet51 och space buddies :) hihi

haha, har duschat och bara låtit håret får torka har alltså inte fixat mig nått sminkfri :)
gött ju, bara dragit på mig jogginbyxor och t-shirt!

Kommentarer
Postat av: linn - foto&photoshop

hur många läsare har du? :)

2010-07-30 @ 11:37:09
URL: http://lillalinnpwinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0